سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به مردى که از او خواست تا پندش دهد فرمود : ] از آنان مباش که به آخرت امیدوار است بى آنکه کارى سازد ، و به آرزوى دراز توبه را واپس اندازد . در باره دنیا چون زاهدان سخن گوید ، و در کار دنیا راه جویندگان دنیا را پوید . اگر از دنیا بدو دهند سیر نشود ، و اگر از آن بازش دارند خرسند نگردد . در سپاس آنچه بدان داده‏اند ناتوان است ، و از آنچه مانده فزونى را خواهان . از کار بد باز مى‏دارد ، و خود باز نمى‏ایستد ، و بدانچه خود نمى‏کند فرمان مى‏دهد . نیکوان را دوست مى‏دارد ، و کار او کار آنان نیست و گناهکاران را دشمن مى‏دارد ، و خود از آنان یکى است . مرگ را خوش نمى‏دارد ، چون گناهانش بسیار است و بدانچه به خاطر آن از مردن مى‏ترسد در کارست . اگر بیمار شود پیوسته در پشیمانى است ، و اگر تندرست باشد سرگرم خوشگذرانى . چون عافیت یابد به خود بالان است ، و چون گرفتار بلا شود نومید و نالان . اگر بلایى بدو رسد ، به زارى خدا را خواند ، و اگر امیدى یابد مغرور روى برگرداند . در آنچه در باره آن به گمان است ، هواى نفس خویش را به فرمان است ، و در باره آنچه یقین دارد در چیرگى بر نفس ناتوان . از کمتر گناه خود بر دیگرى ترسان است ، و بیشتر از پاداش کرده او را براى خود بیوسان . اگر بى نیاز شود سرمست گردد و مغرور ، و اگر مستمند شود مأیوس و سست و رنجور ، چون کار کند در کار کوتاه است و چون بخواهد بسیار خواه است . چون شهوت بر او دست یابد گناه را مقدّم سازد ، و توبه را واپس اندازد و چون رنجى بدو رسد از راه شرع و ملّت برون تازد . آنچه را مایه عبرت است وصف کند و خود عبرت نگیرد ، و در اندرز دادن مبالغه کند و خود اندرز نپذیرد . در گفتن ، بسیار گفتار ، و در عمل اندک کردار در آنچه ناماندنى است خود را بر دیگرى پیش دارد ، و آنچه را ماندنى است آسان شمارد . غنیمت را غرامت پندارد و غرامت را غنیمت انگارد . از مرگ بیم دارد و فرصت را وامى‏گذارد . گناه جز خود را بزرگ مى‏انگارد و بیشتر از آن را که خود کرده ، خرد به حساب مى‏آرد ، و از طاعت خود آن را بسیار مى‏داند که مانندش را از جز خود ناچیز مى‏پندارد . پس او بر مردم طعنه زند و با خود کار به ریا و خیانت کند با توانگران به بازى نشستن را دوست‏تر دارد تا با مستمندان در یاد خدا پیوستن . به سود خود بر دیگرى حکم کند و براى دیگرى به زیان خود رأى ندهد ، و دیگران را راه نماید و خود را گمراه نماید . پس فرمان او را مى‏برند و او نافرمانى مى‏کند . و حق خود را به کمال مى‏ستاند و حق دیگرى را به کمال نمى‏دهد . از مردم مى‏ترسد ، نه در راه طاعت خدا و از خدا نمى‏ترسد در راه طاعت بنده‏ها . [ و اگر در این کتاب جز این گفتار نبود ، براى اندرز بجا و حکمت رسا ، و بینایى بیننده و پند دادن نگرنده اندیشنده بس مى‏نمود . ] [نهج البلاغه]
پرورش شتر مرغ
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» Leather Products چرم شتر مرغ

 چرم شترمرغ است که در میان چرم بهترین و با دوام ترین در جهان در نظر گرفته ، و بعد از توسط بسیاری از خانه های بزرگ به دنبال مد.

Leather Products چرم

Ostrich leather is considered among the finest and most durable leathers in the world, and is sought after by many major fashion houses. چرم شترمرغ است که در میان چرم بهترین و با دوام ترین در جهان در نظر گرفته ، و بعد از توسط بسیاری از خانه های بزرگ به دنبال مد.It"s available in a wide variety of different colors and finishes, and is used for many different applications. این موجود در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف و به پایان رسید ، می باشد و برای بسیاری از برنامه های مختلف استفاده می شود. You can find leather upholstery, shoes, automotive products, accessories such as handbags, and clothing. شما می توانید اثاثه یا لوازم داخلی چرمی ، کفش ، محصولات خودرو ، لوازم جانبی مانند کیف های دستی ، و لباس پیدا کنید. It has a characteristic texture in which the leather appears to have “goose bumps.” This is due to the placement of the feathers on the original hide. این بافت مشخصه است که در آن چرم نظر می رسد که "ضربه غاز." این به خاطر قرار دادن پر و بال در اصل پنهان.Types and Grades of Leather انواع و درجه چرمIn addition to the distinctive leather made from skin on the body of the ostrich, leather may sometimes be made from its leg skin. علاوه بر متمایز چرم از پوست در بدن ساخته شده از شترمرغ ، چرم ، ممکن است گاهی از پوست ساق پا می باشد ساخته شده است. This leather will sport a “scaly” appearance, and is very recognizable. این چرم خواهد شد ورزش "زبر" ظاهر ، و بسیار قابل تشخیص. There are several major areas of the ostrich"s body from which different kinds of leather are taken. مختلف وجود دارد که عمده مناطق مختلف شترمرغ از بدن که از انواع چرم گرفته شدهاند. “Quill” leather comes from the back, neck, and upper and lower belly. "تبادل نظر" چرم می آید از پشت ، گردن ، و بالا و پایین شکم.

Only forty percent of the hide has a quill pattern. فقط چهل درصد از پنهان تا به یک الگوی تیغ جوجه تیغی. The other sixty percent of the ostrich"s body produces leather called “plain.” Unblemished leather is referred to as “first grade.” Leather that"s blemished will be graded between two and five. شصت درصد دیگر از بدن تولید چرم شترمرغ است به نام "دشت". چرم Unblemished است که به عنوان "کلاس اول." چرم که معیوب بین دو و پنج می شود مدرج خوانده می شود. The most valuable part of the skin is the Crown Quill area. با ارزش ترین بخش از تاج و تخت پوست منطقه تبادل نظر است.

Leather Care چرم مراقبت

Quality leather is colored using transparent dyes and does not have a corrected surface. چرم مرغوب به رنگ با استفاده از رنگهای شفاف می کند و سطح اصلاح شده را ندارید. You should be able to see the actual surface grain of the leather. شما باید قادر به دیدن دانه سطح واقعی از چرم بوده است. It should be cleaned by wiping gently with a damp cloth. این باید با پاک کردن به آرامی با یک پارچه مرطوب تمیز. Don"t use detergents or other cleaning agents. آیا استفاده از مواد شوینده تمیز کردن و یا دیگر عوامل نیست. Light can cause this leather to fade, so it should be stored in a dark location. نور می تواند باعث این چرم را به محو شدن است ، بنابراین باید آن را در یک محل تاریک ذخیره می شود. Also, contact with heat should be avoided. همچنین ، در تماس با گرما باید اجتناب شود. Direct heat can make permanent blemishes on your ostrich hide. حرارت مستقیم باعث می شود که لکه های دائم در شترمرغ خود را مخفی کنید.

Any oil stains should be sprinkled with talcum powder as soon as they occur, to draw out the oil. هر گونه لکه روغن باید با پودر تالک پاشیده به محض اینکه اتفاق می افتد ، به منظور جلب از نفت است. Allow the powder to remain on the leather for a while, and then brush it off. اجازه پودر باقی می ماند در حالی که برای چرم ، و سپس با قلم مو آن را خاموش. The oil should come off with the powder. نفت باید آمده را با پودر.

Products Made From Leather محصولات ساخته شده از چرم

Popular products for which ostrich leather is used include designer hand bags, men"s wallets, and upholstery. محصولات رایگان که شترمرغ چرم استفاده شده است عبارتند از طراح کیسه دست ، در کیف پول مرد و اثاثه یا لوازم داخلی. This leather is best used in areas where its distinctive appearance is desirable, given the expense. این چرم بهتر است در مناطقی که ظاهر متمایز آن مطلوب است ، استفاده می شود با توجه به هزینه.

Products which need to be very durable are also often made from ostrich leather, since it has the ability to outlast ordinary bovine leather. محصولاتی که باید بسیار با دوام هستند اغلب از چرم شتر مرغ ساخته شده است ، چرا که توانایی بیشتر از دوام بیاورید عادی چرم گاو.

Golf bags and jackets are also commonly made from this leather. کیسه های گلف و کت نیز معمولا از این چرم ساخته شده است. Modern dyes allow it to be made in any color of the rainbow, including white and black. رنگ مدرن اجازه می دهد آن را به در هر رنگ رنگین کمان ، از جمله سفید و سیاه و سفید ساخته شده است.

Items made from ostrich leather will tend to cost more than items in normal leathers. آیتم های ساخته شده از چرم شترمرغ خواهد شد تمایل به هزینه بیش از موارد موجود در چرم طبیعی است. Be wary of “discount” leather, since it could be an imitation of the real thing. محتاط باشید از "تخفیف ویژه" چرم ، از آن می تواند تقلید از چیزی که واقعی است.

Buying Ostrich Skins خرید پوسته شترمرغ

If you want to buy an ostrich hide, rather than as an item that"s already been made up, here are some facts to help you. اگر شما مایل به خرید شترمرغ پنهان کردن ، نه به عنوان یک آیتم که در حال حاضر ساخته شده است تا ، در اینجا برخی از حقایق به شما کمک کند.

Ostrich skins tend to be between eleven and eighteen square feet, and are bought in the above mentioned grades. پوست شتر مرغ تمایل دارند که بین یازده و هجده فوت مربع باشد ، و در درجه فوق خریداری شده است. Grades two and three are common for commercial skin sales. نمرات دو و سه هستند مشترک برای فروش پوست تجاری. The higher the grade and the larger the skin, the more it will cost. درجه بالاتر و بزرگتر پوست ، گران تر خواهد بود.

Most skins are around $150 to $200 apiece, without shipping costs added in. Skins can be bought in all colors that finished products can be found in, but white and buff are very common. بیشتر پوسته حدود $ 150 - 200 $ برای هر شخص هستند ، بدون هزینه های حمل و نقل اضافه شده اید پوسته ها را می توان در همه رنگ ها به پایان رسید که محصولات را می توان یافت در ، اما سفید و چرم گاومیش بسیار شایع هستند خریداری شده است. In many cases, you may be able to purchase leather directly from the farm, via the Internet. در بسیاری از موارد ، شما ممکن است قادر به خرید و چرم به طور مستقیم از مزرعه ، از طریق اینترنت می باشد.

If you"re planning to resell this exotic leather, be sure to include your shipping costs in the end markup. اگر شما در حال برنامه ریزی برای فروش این چرم عجیب و غریب ، مطمئن شوید که شامل هزینه های حمل و نقل خود را در پایان نشانه گذاری. Usually, people who sell ostrich skins use a markup of around ten to twenty percent. معمولا ، مردم که به فروش پوسته شترمرغ استفاده از نشانه گذاری در حدود ده تا بیست درصد است.

If you"re planning to use ostrich leather for craft or garment purposes, remember that it"s a lot tougher than other hides. اگر شما در حال برنامه ریزی برای استفاده از چرم شترمرغ برای هنر یا جامه اهداف ، به یاد داشته باشید که آن را بسیار سخت تر از پنهان دیگر. Sharp تیز

 



نویسنده متن فوق: » محمد رضا زارع ( دوشنبه 93/10/8 :: ساعت 3:0 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آشنایی با آنزیم فیتاز
باکترویسین و باکتریوفاژ جایگزین آنتی بیوتیک ها می شوند
اسیدی فایر در تغذیه طیور
بتائین چیست
وظایف ویتامین C در طیور
آنتی بیوتیک به عنوان محرک رشد در طیور
پری بیوتیک چیست
مصرف گوشت شترمرغ برای افراد دچار فشارخون مفید است
ال کارنیتین چیست
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 20
>> مجموع بازدیدها: 1231446
» درباره وبلاگ من

پرورش شتر مرغ

» پیوندهای روزانه

فروشگاه فرافر [16]
روغن قلم شتر مرغ [3]
روغن صورت شتر مرغ [2]
فروشگاه محصولات شتر مرغ [5]
جزوه آموزشی پرورش شتر مرغ در 405 صفحه [3361]
انواع طرحهای شتر مرغ [2071]
علوم دامی [730]
اطلاعات علمی شتر مرغ [3377]
پرورش شتر مرغ [3751]
بانک اطلاعاتی شتر مرغ [4057]
موسسه شتر مرغ کانادا [1817]
پوست تخم شتر مرغ [1560]
شرکت آتی نگر [402]
موسسه تحقیقاتی شتر مرغ [1511]
ostrich farm [429]
[آرشیو(55)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
پرورش شتر مرغ[16] . تغذیه[2] . ( یونجه[2] . ، سویا[2] . ، مکملهای معدنی[2] . جو[2] . جوجه[2] . درباره[2] . ذرت[2] . علوفه[2] . شترمرغ[2] . مولد[2] . و شبدر ) و کنستانتره[2] . ویتامینه[2] . ضد عفونی . فرمالین . فضای لازم برای شتر مرغ . کشتار شتر مرغ . گوشت شتر مرغ . سن یک سالگی . شتر مرغ . حاصل از کشتار . درآمد . بازگشت سرمایه . بررسی مقایسه ای در تولید تخم ،وضعیت نطفه داری، جوجه کشی و هچ . پرمنگنات . تمیز کردن جایگاه . جدول براورد سود وزیان طرح: . تاسیسات پرورشی جوجه ها . تاسیسات جوجه کشی: .
» آرشیو مطالب
kave1
kave2
kave3
kave4
kave5
kave6
kave7
kave8
فروردین 87
شهریور 87
اسفند 87
فروردین 88
دی 93
آذر 89

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
سه قدم مانده به....
کسب و کار ودر امد اینترنتی
فروشگاه طرح و نقشه شتر مرغ
دهیاری روستای هرفته

» صفحات اختصاصی
نرم افزار جامع مدیریت گاوداری

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو


» طراح قالب